ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ


Απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης με κατεύθυνση Οικονομικής Επιχειρήσεων και Χρηματοοικονομικής (ΑΣΟΕΕ). Μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος και πιστοποιημένος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής επιπέδου Α. Επί σειρά ετών έχει εργαστεί ως λογιστής-φοροτεχνικός σε μεγάλα λογιστικά γραφεία σε Πετρούπολη, Άνω Λιόσια και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων λογιστικής και ασφαλιστικών. Ωστόσο, η αγάπη του για τα παιδιά τον ώθησε τον Αύγουστο του 2017 να δημιουργήσει το κέντρο παιδιού και εφήβου ''Δια Λόγου Χαρά'' στο Περιστέρι για να στηρίξει τις ανάγκες όλων των παιδιών και των οικογενειών τους.

Φοίτησε στη Φιλοσοφική σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης, στο Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών σπουδών όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2013. Έκανε μετεκπαίδευση για ένα χρόνο στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες λαμβάνοντας το πιστοποιητικό κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και τη Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής. Στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο University of East London, στις εγκαταστάσεις του Μητροπολιτικού Κολεγίου Αθηνών και ο τίτλος της διπλωματική της εργασία ήταν «ο ρόλος της θεραπευτικής παρέμβασης στη ψυχοκινητική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας με αυτισμό: οι στάσεις και οι απόψεις των θεραπευτών». Στο πλαίσιο εκπόνησης της εργασίας είχε τη δυνατότητα να παρακολουθεί και να συμμετέχει σε συνεδρίες λογοθεραπείας και εργοθεραπείας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) καθώς και πρώιμης παρέμβασης σε παιδιά κάτω των 3 ετών με ΔΑΦ. Παράλληλα, συμμετείχε στο εργαστήριο του Μεταπτυχιακού της προγράμματος και παρακολουθούσε θεραπευτικές συνεδρίες παιδιών με αναπτυξιακές και ειδικές γλωσσικές διαταραχές. Κατέχει το πιστοποιητικό επάρκειας σε προγράμματα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες καθώς και του ειδικού προγράμματος εκπαίδευσης στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των εξεταστικών αποτελεσμάτων του Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης.Έχει παρακολουθήσει το διετές πρόγραμμα αξιολόγησης και αποκατάστασης μαθησιακών δύσκολιων σε παιδιά πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο είναι βασισμένο στην μεθοδολογία της κυρίας Μαυροειδή. Έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα δομημένης εκπαίδευσης σε παιδιά με ΔΑΦ, το TEACCH-Treatment and Education of Autistic and related Communication Handicarred Children, στη μέθοδο εκπαίδευσης καίριων δεξιοτήτων PRT (Pivotal Response Treatment) καθώς και στην πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με ΔΑΦ: GROUP EARLY START DENVER MODEL. Έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση του ανιχνευτικού εργαλείου ΜCHAT R/F (Modified Checklist for Autism in Toddlers, Revised, with Follow-up) και της Πρότυπης Δοκιμασίας Ανίχνευσης Διαταραχών Επικοινωνίας Αυτιστικού Φάσματος «παις». Κατέχει το πιστοποιητικό κατάρτισης στην εκπαιδευτική μέθοδο της Pyramid η οποία είναι βασισμένη στις αρχές της εφαρμοσμένης ανάλυσης της συμπεριφοράς (ABA). Τέλος, στην επαγγελματική της πορεία εξειδικεύτηκε στις μεθόδους PECS (εναλλακτικό σύστημα επικοινωνίας με ανταλλαγή εικόνων) καθώς και στις Social Stories (κοινωνικές ιστορίες). Παράλληλα έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων για παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος, παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, με νοητική υστέρηση και ΔΕΠΥ. Έχει εργασθεί σε σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στο 1ο Λύκειο Περιστερίου καθώς και στο 9ο Γυμνάσιο Περιστερίου, σε τμήμα ένταξης. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης παιδιού με ΔΑΦ στο 2o Δημοτικό σχολείο Πεύκης. Κατά την διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί, επίσης, σε ιδιωτικό ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο στο πλαίσιο τετράωρου πρωινού προγράμματος δομημένης εκπαίδευσης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με ΔΑΦ και σε κέντρο λογοθεραπείας αναλαμβάνοντας την ειδική διαπαιδαγώγηση παιδιών με παιδοψυχιατρικές διαταραχές (διαταραχή άγχους, διαταραχή διάθεσης, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ), ΔΑΦ και ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες. Τέλος, η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας την αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών και την ειδική διαπαιδαγώγηση παιδιών και εφήβων με αναπτυξιακές διαταραχές.

Φοίτησε στο ΑΤΕΙ Λογοθεραπείας Πατρών και ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2013. Ακλούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο University of Rome Tor Vergata και ο τίτλος της διπλωματικής εργασίας ήταν η σχολική ένταξη και εκπαίδευση μαθητών με νοητική υστέρηση. Επίσης, εξειδικεύτηκε στις Μαθησιακές Δυσκολίες, στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας και στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Η μετεκπαίδευση συνεχίστηκε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με μεταπτυχιακές σπουδές στις Γλωσσικές Διαταραχές και Εκπαιδευτική Παρέμβαση με τίτλο διπλωματικής ερευνητικής εργασίας αξιολόγηση εξαγωγής συμπεράσματος σε παιδία με Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή. Έχει πολύχρονη εμπειρία σε διαταραχές Αρθρωσης-Φωνολογίας, Μαθησιακών Δυσκολιών, Αναπτυξιακής Γλωσσικής Διαταραχής, Καθυστέρησης Λόγου-Ομιλίας και στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Στην επαγγελματική της πορεία έχει παρακολουθήσει ένα σημαντικό αριθμό εκπαιδεύσεων και σεμιναρίων όπως Intensive Interaction (πρόγραμμα εντατικής αλληλεπίδρασης και αυτισμός), σεμινάριο γλωσσικού προγράμματος Μakaton, Δυσφαγίας ενηλίκων και το πρώτο επίπεδο του σεμιναρίου Integrated Voice Therapy.Τέλος, έχει εργαστεί σε ειδικά δημοτικά σχολεία και ΕΕΕΕΚ ως λογοθεραπεύτρια, αλλά και ως συνοδός σε παράλληλη στήριξη παιδιών..

Πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (2009), εξειδικεύτηκε στην Εφαρμοσμένη Κοινωνική Ψυχολογία (2010-2011, MSc in Applied Social Psychology) στο Πανεπιστήμιο του Kent στην Αγγλία. Ολοκληρώνει τη μετεκπαίδευσή της στη Συστημική Θεραπεία Οικογένειας και Ζεύγους στο ΕΠΙΨΥ (Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής). Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί σε ερευνητικά προγράμματα πάνω σε θέματα ισότητας φύλου στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, στο Χαμόγελο του Παιδιού στον τομέα δημιουργικής απασχόλησης στο Νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού καθώς και στο Πρόγραμμα Πρώιμης Αντιμετώπισης παιδιών με ειδική αναπτυξιακή διαταραχή στο ΚΚΨΥ Βύρωνα-Καισαριανής. Επίσης, έχει εργαστεί στην πανελλαδική γραμμή συμβουλευτικής 115 25 «Μαζί για το παιδί», ως συνοδός παράλληλης στήριξης, σε κέντρα ειδικών θεραπειών για παιδιά και εφήβους, ως ψυχολόγος σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Βριλησσίων. Διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο Μαρούσι.

Πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας (2014) από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με εξειδίκευση στη Σχολική Ψυχολογία (2015-2017) στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εξειδίκευσε τις γνώσεις της παρακολουθώντας σεμινάρια για την Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς, καθώς και για την ένταξη μαθητών στο φάσμα του αυτισμού. Έχει λάβει μέρος σε ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου Αθηνών με στόχο την ανεύρεση γνωστικών και συναισθηματικών παραγόντων για την ανάπτυξη της κατανόησης και της παραγωγής του γραπτού λόγου (2012-2014) και σε έρευνα με στόχο την ενδυνάμωση γονέων-παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος μέσω ενός μοντέλου νατουραλιστικής συμπεριφοριστικής- αναλυτικής παρέμβασης (2016). Στην επαγγελματική της πορεία έχει εργαστεί ιδιωτικά σε κέντρα ειδικής αγωγής με στόχο την εκπαίδευση παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος και ως συνοδός σε παράλληλη στήριξη παιδιών με αυτισμό. Τέλος, έχει συνεργαστεί με το Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής και με το Α΄ ΚΕΔΔΥ Αθηνών, όπου εκπαιδεύτηκε στη διάγνωση, χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων και συμβουλευτική γονέων και παιδιού.

Η Νικολοπούλου Βάσια, είναι Εργοθεραπεύτρια, Πτυχιούχος του Τμήματος Εργοθεραπείας του ΤΕΙ Αθήνας και Ειδική Παιδαγωγός,Πτυχιούχος του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας με ειδίκευση στη Νεοελληνική Φιλολογία του Πανεπιστημίου Αθηνών, Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του ΕΑΠ & της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας "Διαχείριση Γήρανσης & Χρόνιων Νοσημάτων". Η επαγγελματική της εμπειρία περιλαμβάνει ατομικές - ομαδικές συνεδρίες Εργοθεραπείας σε παιδιά,εφήβους και ενήλικες. Συνεργαστηκε με κέντρα ειδικής αγωγής στα Νότια & στα Δυτικα Προάστια στον ιδιωτικό τομέα. Επιπλέον, υπήρξε συνεργάτης στην Επαγγελματική Σχολή ΑμεΑ Αθηνών ως Εργοθεραπεύτρια Ενηλίκων στο δημόσιο τομέα. Εχει Παρακολουθήσει τη Διετή Μετεκπαίδευση στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία διάρκειας 120 ωρών (Προσέγγιση - Στράτος Αλεξάνδρου), καθώς και την Εκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή και στις Νευροαναπτυξιακες - Αισθητηριακές Διαταραχές από το Πανεπιστήμιο Αθηνών διάρκειας 400 ωρών. Επιπλέον, διαθέτει Πιστοποίηση στη Βασική Εκπαίδευση στο Γλωσσικό Σύστημα Επικοινωνίας ΜΑΚΑΤΟΝ & Πιστοποίηση στην Παροχή Πρώτων Βοηθειών. Έχει εκπαιδευτεί επίσης στην Αξιολόγηση & Παρέμβαση στη Δυσγραφία, στην Αξιολόγηση & Παρέμβαση στη Βρεφική Σίτιση (Προσέγγιση). Ακόμα, έχει εκπαιδευτεί στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (Πρόγραμμα Ολοκληρωμένης Εκπαίδευσης με Μικροδιδασκαλίες) από το Πανεπιστήμιο Αθηνων καθώς και στην Οργάνωση και Αξιολόγηση Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Ενηλίκων από το Ανοιχτό Ιδρυμα Εκπαίδευσης. Είναι εγγεγραμμένη στο Μητρώο Εκπαιδευτών Ενηλίκων του Πανεπιστημίου Αθηνών. Διαθετει Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος Εργοθεραπεύτριας από την Περιφέρεια Πειραιά. Ακόμη, διαθέτει Αναγγελία Διδασκαλίας Μαθημάτων Ειδικότητας Φιλολόγου ΠΕ02 και Αγγλικής Γλώσσας σε Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης - Κέντρα Ξένων Γλωσσών - Κατ'οικον Διδασκαλία από τον ΕΟΠΠΕΠ. Διαθέτει επίσης Παιδαγωγική Επάρκεια. Γνωρίζει άριστα την αγγλική γλώσσα, πολύ καλά την γαλλική και καλά την ιταλική γλώσσα, ενώ είναι κάτοχος ενοτήτων του ecdl core που πιστοποιεί τη βασική γνώση η/υ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλέφωνο σταθερό: 211- 4103814
Κινητό τηλέφωνο: 6934636129
E-mail: dialogouxara@gmail.com
Διεύθυνση: Δήλου 14, Περιστέρι,
Τ.Κ: 12134