ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ


Απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης με κατεύθυνση Οικονομικής Επιχειρήσεων και Χρηματοοικονομικής (ΑΣΟΕΕ). Μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος και πιστοποιημένος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής επιπέδου Α. Επί σειρά ετών έχει εργαστεί ως λογιστής-φοροτεχνικός σε μεγάλα λογιστικά γραφεία σε Πετρούπολη, Άνω Λιόσια και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων λογιστικής και ασφαλιστικών. Ωστόσο, η αγάπη του για τα παιδιά τον ώθησε τον Αύγουστο του 2017 να δημιουργήσει το κέντρο παιδιού και εφήβου ''Δια Λόγου Χαρά'' στο Περιστέρι για να στηρίξει τις ανάγκες όλων των παιδιών και των οικογενειών τους.

Φοίτησε στη Φιλοσοφική σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης, στο Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών σπουδών όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2013. Έκανε μετεκπαίδευση για ένα χρόνο στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες λαμβάνοντας το πιστοποιητικό κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και τη Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής. Στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο University of East London, στις εγκαταστάσεις του Μητροπολιτικού Κολεγίου Αθηνών και ο τίτλος της διπλωματική της εργασία ήταν «ο ρόλος της θεραπευτικής παρέμβασης στη ψυχοκινητική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας με αυτισμό: οι στάσεις και οι απόψεις των θεραπευτών». Στο πλαίσιο εκπόνησης της εργασίας είχε τη δυνατότητα να παρακολουθεί και να συμμετέχει σε συνεδρίες λογοθεραπείας και εργοθεραπείας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) καθώς και πρώιμης παρέμβασης σε παιδιά κάτω των 3 ετών με ΔΑΦ. Παράλληλα, συμμετείχε στο εργαστήριο του Μεταπτυχιακού της προγράμματος και παρακολουθούσε θεραπευτικές συνεδρίες παιδιών με αναπτυξιακές και ειδικές γλωσσικές διαταραχές. Κατέχει το πιστοποιητικό επάρκειας σε προγράμματα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες καθώς και του ειδικού προγράμματος εκπαίδευσης στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των εξεταστικών αποτελεσμάτων του Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης. Έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα δομημένης εκπαίδευσης σε παιδιά με ΔΑΦ, το TEACCH-Treatment and Education of Autistic and related Communication Handicarred Children, στη μέθοδο εκπαίδευσης καίριων δεξιοτήτων PRT (Pivotal Response Treatment) καθώς και στην πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με ΔΑΦ: GROUP EARLY START DENVER MODEL. Έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση του ανιχνευτικού εργαλείου ΜCHAT R/F (Modified Checklist for Autism in Toddlers, Revised, with Follow-up) και της Πρότυπης Δοκιμασίας Ανίχνευσης Διαταραχών Επικοινωνίας Αυτιστικού Φάσματος «παις». Κατέχει το πιστοποιητικό κατάρτισης στην εκπαιδευτική μέθοδο της Pyramid η οποία είναι βασισμένη στις αρχές της εφαρμοσμένης ανάλυσης της συμπεριφοράς (ABA). Τέλος, στην επαγγελματική της πορεία εξειδικεύτηκε στις μεθόδους PECS (εναλλακτικό σύστημα επικοινωνίας με ανταλλαγή εικόνων) καθώς και στις Social Stories (κοινωνικές ιστορίες). Παράλληλα έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων για παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος, παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, με νοητική υστέρηση και ΔΕΠΥ. Έχει εργασθεί σε σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στο 1ο Λύκειο Περιστερίου καθώς και στο 9ο Γυμνάσιο Περιστερίου, σε τμήμα ένταξης. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης παιδιού με ΔΑΦ στο 2o Δημοτικό σχολείο Πεύκης. Στη συνέχεια εργάστηκε σε ιδιωτικό ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο στο πλαίσιο τετράωρου πρωινού προγράμματος δομημένης εκπαίδευσης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με ΔΑΦ και σε κέντρο λογοθεραπείας αναλαμβάνοντας την ειδική διαπαιδαγώγηση παιδιών με παιδοψυχιατρικές διαταραχές (διαταραχή άγχους, διαταραχή διάθεσης, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ), ΔΑΦ και ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες. Τέλος, η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας την αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών και την ειδική διαπαιδαγώγηση παιδιών και εφήβων με αναπτυξιακές διαταραχές.

Φοίτησε στο ΑΤΕΙ Λογοθεραπείας Ιωαννίνων και ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2012. Είναι κάτοχος πτυχίου Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας και Γραφής Τυφλών (Γραφή Braille). Εξειδικεύτηκε στις Ειδικές Αναπτυξιακές Διαταραχές του λόγου, στην αξιολόγηση και παρέμβαση φωνολογικών διαταραχών, στην αξιολόγηση και παρέμβαση παιδιών με διαταραχές στην ροή του λόγου (τραυλισμός). Στην επαγγελματική της πορεία έχει παρακολουθήσει ένα σημαντικό αριθμό εκπαιδεύσεων και σεμιναρίων όπως ''Αρθρωτικες– Φωνολογικές Διαταραχές Διάγνωση και αντιμετώπιση'', ''Παιδί και τραυλισμός'', ''Παιδί και Φωνή'', ''Λογοθεραπεία και Δυσλεξία'', ''Κλινικές Παρεμβάσεις στις Διαταραχές Λόγου και Επικοινωνίας Διεπιστημονική Προσέγγιση''. Από το 2012 έως σήμερα εργάζεται σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας,(2-14 ετών) με καθυστέρηση στην ανάπτυξη λόγου, διάσπαση προσοχής- υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, ψυχοκινητική καθυστέρηση, μαθησιακές δυσκολίες και άλλες διαταραχές. Έχει εργαστεί ως συνοδός παιδιού με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές σε πρόγραμμα παράλληλης στήριξης (σε πρωινό πλαίσιο). Εθελοντικά έχει συμμετάσχει σε προγράμματα δημόσιων νοσοκομείων και ιδρυμάτων που πραγματοποιούν αξιολογήσεις και ομαδικές θεραπείες. Τέλος, έχει ολοκληρώσει κύκλο εποπτικών σεμιναρίων που αφορούν στην διεπιστημονική προσέγγιση των διαταραχών λόγου και ομιλίας.

Πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (2009), εξειδικεύτηκε στην Εφαρμοσμένη Κοινωνική Ψυχολογία (2010-2011, MSc in Applied Social Psychology) στο Πανεπιστήμιο του Kent στην Αγγλία. Ολοκληρώνει τη μετεκπαίδευσή της στη Συστημική Θεραπεία Οικογένειας και Ζεύγους στο ΕΠΙΨΥ (Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής). Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί σε ερευνητικά προγράμματα πάνω σε θέματα ισότητας φύλου στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, στο Χαμόγελο του Παιδιού στον τομέα δημιουργικής απασχόλησης στο Νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού καθώς και στο Πρόγραμμα Πρώιμης Αντιμετώπισης παιδιών με ειδική αναπτυξιακή διαταραχή στο ΚΚΨΥ Βύρωνα-Καισαριανής. Επίσης, έχει εργαστεί στην πανελλαδική γραμμή συμβουλευτικής 115 25 «Μαζί για το παιδί», ως συνοδός παράλληλης στήριξης, σε κέντρα ειδικών θεραπειών για παιδιά και εφήβους, ως ψυχολόγος σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Βριλησσίων. Διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο Μαρούσι.

Πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας (2014) από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με εξειδίκευση στη Σχολική Ψυχολογία (2015-2017) στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εξειδίκευσε τις γνώσεις της παρακολουθώντας σεμινάρια για την Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς, καθώς και για την ένταξη μαθητών στο φάσμα του αυτισμού. Έχει λάβει μέρος σε ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου Αθηνών με στόχο την ανεύρεση γνωστικών και συναισθηματικών παραγόντων για την ανάπτυξη της κατανόησης και της παραγωγής του γραπτού λόγου (2012-2014) και σε έρευνα με στόχο την ενδυνάμωση γονέων-παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος μέσω ενός μοντέλου νατουραλιστικής συμπεριφοριστικής- αναλυτικής παρέμβασης (2016). Στην επαγγελματική της πορεία έχει εργαστεί ιδιωτικά σε κέντρα ειδικής αγωγής με στόχο την εκπαίδευση παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος και ως συνοδός σε παράλληλη στήριξη παιδιών με αυτισμό. Τέλος, έχει συνεργαστεί με το Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής και με το Α΄ ΚΕΔΔΥ Αθηνών, όπου εκπαιδεύτηκε στη διάγνωση, χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων και συμβουλευτική γονέων και παιδιού.

Πτυχιούχος εργοθεραπευτής (ΑΤΕΙ Εργοθεραπειας 2008), με εκπαίδευση στην πρώιμη παρέμβαση σε αναπτυξιακές διαταραχές, γραφοκινητικές δυσκολίες, διάσπαση προσοχής, υπερκινητικότητα, μαθησιακές δυσκολίες κ.α. Η επαγγελματική του εμπειρία ξεκίνησε σε Κέντρα ειδικής αγωγής και λογοθεραπείας από το 2010 με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας (2-17 ετών). Ασχολήθηκε αμέριστα με την εργοθεραπευτική αξιολόγηση & παρέμβαση σε περιπτώσεις παιδιών με καθυστέρηση στην ανάπτυξη, διάσπαση προσοχής- υπερκινητικότητα, αυτισμό, δυσκολίες στην αισθητηριακή επεξεργασία και την κίνηση, μαθησιακές δυσκολίες, & άλλες αναπτυξιακές διαταραχές. Τέλος, έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευτεί στη ψυχοκοινωνική αποκατάσταση ενηλίκων ασθενών με κατεύθυνση την εξάσκηση εργασιακών δεξιοτήτων και επαγγελματικής επανένταξης με 8ετή εμπειρία σε δομές ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης. Από τον Μάρτιο του 2016 εργάζεται ως επιστημονικός συνεργάτης στη Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική του Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου Κηφισιάς «Οι Άγιοι Ανάργυροι».

Πτυχιούχος φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης, του τμήματος Φιλολογίας. Μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας και κάτοχος πτυχίου της Γραφής Τυφλών (Γραφή Braille). Κάτοχος πιστοποιητικού κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στο πλαίσιο ετήσιου επιμορφωτικού σεμιναρίου κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, «Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στην πρακτική εξάσκηση και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης και υποστήριξης», το οποίο διοργανώθηκε από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και τη Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής. Έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση του αξιόπιστου ανιχνευτικού εργαλείου M CHAT R/F, στην πρώιμη παρέμβαση: Group Early Start Denver Model και στην εφαρμογή της πιστοποιημένης μεθόδου εκπαίδευσης καίριων δεξιοτήτων PRT (Level 1). Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και έχει επιμορφωθεί σε θέματα Ειδικής Αγωγής και Μαθησιακών Δυσκολιών. Μερικά από αυτά είναι η χορήγηση του Αθηνά Τεστ, η παρέμβαση βασισμένο σε αυτό και η αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών σύμφωνα με τη Μεθοδολογία Μαυροειδή. Έχει εργαστεί σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής στο δημόσιο τομέα, ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης καθώς και σε κέντρα ειδικών θεραπειών στο Καματερό και στο Περιστέρι.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλέφωνο σταθερό: 211- 4103814
Κινητό τηλέφωνο: 6934636129
E-mail: dialogouxara@gmail.com
Διεύθυνση: Δήλου 14, Περιστέρι,
Τ.Κ: 12134