ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ


Απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης με κατεύθυνση Οικονομικής Επιχειρήσεων και Χρηματοοικονομικής (ΑΣΟΕΕ). Μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος και πιστοποιημένος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής επιπέδου Α. Επί σειρά ετών έχει εργαστεί ως λογιστής-φοροτεχνικός σε μεγάλα λογιστικά γραφεία σε Πετρούπολη, Άνω Λιόσια και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων λογιστικής και ασφαλιστικών. Ωστόσο, η αγάπη του για τα παιδιά τον ώθησε τον Αύγουστο του 2017 να δημιουργήσει το κέντρο παιδιού και εφήβου ''Δια Λόγου Χαρά'' στο Περιστέρι για να στηρίξει τις ανάγκες όλων των παιδιών και των οικογενειών τους.

Φοίτησε στη Φιλοσοφική σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης, στο Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών σπουδών όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές της το 2013. Έκανε μετεκπαίδευση για ένα χρόνο στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες λαμβάνοντας το πιστοποιητικό κατάρτισης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και τη Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής. Στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο University of East London, στις εγκαταστάσεις του Μητροπολιτικού Κολεγίου Αθηνών και ο τίτλος της διπλωματική της εργασία ήταν «ο ρόλος της θεραπευτικής παρέμβασης στη ψυχοκινητική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας με αυτισμό: οι στάσεις και οι απόψεις των θεραπευτών». Στο πλαίσιο εκπόνησης της εργασίας είχε τη δυνατότητα να παρακολουθεί και να συμμετέχει σε συνεδρίες λογοθεραπείας και εργοθεραπείας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) καθώς και πρώιμης παρέμβασης σε παιδιά κάτω των 3 ετών με ΔΑΦ. Παράλληλα, συμμετείχε στο εργαστήριο του Μεταπτυχιακού της προγράμματος και παρακολουθούσε θεραπευτικές συνεδρίες παιδιών με αναπτυξιακές και ειδικές γλωσσικές διαταραχές. Κατέχει το πιστοποιητικό επάρκειας σε προγράμματα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες καθώς και του ειδικού προγράμματος εκπαίδευσης στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των εξεταστικών αποτελεσμάτων του Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης.Έχει παρακολουθήσει το διετές πρόγραμμα αξιολόγησης και αποκατάστασης μαθησιακών δύσκολιων σε παιδιά πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο είναι βασισμένο στην μεθοδολογία της κυρίας Μαυροειδή. Έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα δομημένης εκπαίδευσης σε παιδιά με ΔΑΦ, το TEACCH-Treatment and Education of Autistic and related Communication Handicarred Children, στη μέθοδο εκπαίδευσης καίριων δεξιοτήτων PRT (Pivotal Response Treatment) καθώς και στην πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με ΔΑΦ: GROUP EARLY START DENVER MODEL. Έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση του ανιχνευτικού εργαλείου ΜCHAT R/F (Modified Checklist for Autism in Toddlers, Revised, with Follow-up) και της Πρότυπης Δοκιμασίας Ανίχνευσης Διαταραχών Επικοινωνίας Αυτιστικού Φάσματος «παις». Κατέχει το πιστοποιητικό κατάρτισης στην εκπαιδευτική μέθοδο της Pyramid η οποία είναι βασισμένη στις αρχές της εφαρμοσμένης ανάλυσης της συμπεριφοράς (ABA). Τέλος, στην επαγγελματική της πορεία εξειδικεύτηκε στις μεθόδους PECS (εναλλακτικό σύστημα επικοινωνίας με ανταλλαγή εικόνων) καθώς και στις Social Stories (κοινωνικές ιστορίες). Παράλληλα έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων για παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος, παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, με νοητική υστέρηση και ΔΕΠΥ. Έχει εργασθεί σε σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στο 1ο Λύκειο Περιστερίου καθώς και στο 9ο Γυμνάσιο Περιστερίου, σε τμήμα ένταξης. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης παιδιού με ΔΑΦ στο 2o Δημοτικό σχολείο Πεύκης. Κατά την διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί, επίσης, σε ιδιωτικό ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο στο πλαίσιο τετράωρου πρωινού προγράμματος δομημένης εκπαίδευσης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με ΔΑΦ και σε κέντρο λογοθεραπείας αναλαμβάνοντας την ειδική διαπαιδαγώγηση παιδιών με παιδοψυχιατρικές διαταραχές (διαταραχή άγχους, διαταραχή διάθεσης, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ), ΔΑΦ και ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες. Τέλος, η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας την αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών και την ειδική διαπαιδαγώγηση παιδιών και εφήβων με αναπτυξιακές διαταραχές.

Η Ελένη Γεωργοπούλου αποφοίτησε από το Τμήμα Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με άριστα. Στο πλαίσιο της φοίτησής της πραγματοποίησε κλινικές ασκήσεις και εκπαιδεύσεις στο κέντρο αποκατάστασης «Διάπλαση» αλλά και στα εκπαιδευτήρια «Μπουγά». Συμμετείχε στην ερευνητική μελέτη του Πανεπιστημίου σχετικά με την επίδοση παιδιών σχολικής ηλικίας, σε σταθμισμένη δοκιμασία αξιολόγησης λόγου και ομιλίας, μέσα από τη συλλογή και την ανάλυση δεδομένων. Στο πλαίσιο της πρακτικής της άσκησης εργάστηκε στο «Περιφερειακό Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Αθηνών Παναγιώτη & Αγλαΐας Κυριακού» αναλαμβάνοντας τη λογοθεραπευτική αξιολόγηση και τη θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας με προβλήματα λόγου και ομιλίας, ενώ συμμετείχε και σε μηνιαίες διεπιστημονικές ομάδες του Παιδοψυχιατρικού Τμήματος του νοσοκομείου. Πραγματοποίησε βιβλιογραφική πτυχιακή εργασία με θέμα «Αυτισμός και Μουσικοθεραπεία». Έκτοτε έχει εργαστεί με περιστατικά παιδιών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, παιδική δυσπραξία, εγκεφαλική βλάβη, αρθρωτικές - φωνολογικές δυσκολίες και Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας. Επίσης, έχει υποστηρίξει παιδί σχολικής ηλικίας στο φάσμα του αυτισμού, ως συνοδός παράλληλης στήριξης, ενώ έχει απασχοληθεί και ως συνοδός ΑμεΑ σε κρατικό πρόγραμμα κατασκήνωσης που διοργανώθηκε από την «Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Γονέων & Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία». Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σε παιδιατρικά θεραπευτικά κέντρα με σκοπό την αξιολόγηση και τη θεραπευτική παρέμβαση παιδιών και εφήβων με αναπτυξιακές διαταραχές και προβλήματα λόγου και ομιλίας. Έχει παρακολουθήσει ορισμένα επιμορφωτικά σεμινάρια, κάποια εξ αυτών από τον φορέα «Λόγος & Γραφή»: Πανελλήνιο Μέλος Σωματείου Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Ψυχικής Υγείας με θέμα το «Θεραπευτικό Γίγνεσθαι» και από την Πανελλήνια Αντικωφωτική & Λογοθεραπευτική Οργάνωση «Ακοής-Λόγου-Φωνής & Ολικής Επικοινωνίας», με θέμα «Τελευταίες Σύγχρονες Στρατηγικές Λογοθεραπευτικής και Παιδαγωγικής προσέγγισης σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας».

Πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (2009), εξειδικεύτηκε στην Εφαρμοσμένη Κοινωνική Ψυχολογία (2010-2011, MSc in Applied Social Psychology) στο Πανεπιστήμιο του Kent στην Αγγλία. Ολοκληρώνει τη μετεκπαίδευσή της στη Συστημική Θεραπεία Οικογένειας και Ζεύγους στο ΕΠΙΨΥ (Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής). Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει εργαστεί σε ερευνητικά προγράμματα πάνω σε θέματα ισότητας φύλου στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, στο Χαμόγελο του Παιδιού στον τομέα δημιουργικής απασχόλησης στο Νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού καθώς και στο Πρόγραμμα Πρώιμης Αντιμετώπισης παιδιών με ειδική αναπτυξιακή διαταραχή στο ΚΚΨΥ Βύρωνα-Καισαριανής. Επίσης, έχει εργαστεί στην πανελλαδική γραμμή συμβουλευτικής 115 25 «Μαζί για το παιδί», ως συνοδός παράλληλης στήριξης, σε κέντρα ειδικών θεραπειών για παιδιά και εφήβους, ως ψυχολόγος σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Βριλησσίων. Διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο Μαρούσι.

Πτυχιούχος του τμήματος Ψυχολογίας (2014) από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με εξειδίκευση στη Σχολική Ψυχολογία (2015-2017) στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εξειδίκευσε τις γνώσεις της παρακολουθώντας σεμινάρια για την Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς, καθώς και για την ένταξη μαθητών στο φάσμα του αυτισμού. Έχει λάβει μέρος σε ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου Αθηνών με στόχο την ανεύρεση γνωστικών και συναισθηματικών παραγόντων για την ανάπτυξη της κατανόησης και της παραγωγής του γραπτού λόγου (2012-2014) και σε έρευνα με στόχο την ενδυνάμωση γονέων-παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος μέσω ενός μοντέλου νατουραλιστικής συμπεριφοριστικής- αναλυτικής παρέμβασης (2016). Στην επαγγελματική της πορεία έχει εργαστεί ιδιωτικά σε κέντρα ειδικής αγωγής με στόχο την εκπαίδευση παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος και ως συνοδός σε παράλληλη στήριξη παιδιών με αυτισμό. Τέλος, έχει συνεργαστεί με το Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής και με το Α΄ ΚΕΔΔΥ Αθηνών, όπου εκπαιδεύτηκε στη διάγνωση, χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων και συμβουλευτική γονέων και παιδιού.

Η Γιουβάντση Μαρία είναι Εργοθεραπεύτρια και μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών. Αποφοίτησε από το τμήμα της Εργοθεραπείας, της σχολής «Επιστημών Υγείας και Πρόνοιας» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει την πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού στο Κέντρο Ημέρας το «Λιθαράκι» του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Αθηνών «Παναγιώτη και Αγλαΐας Κυριακού», ομάδες ενηλίκων με ψυχιατρικές διαταραχές στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής «Δαφνί» και στον Ξενώνα «Καλλίστη», και την λειτουργική αποκατάσταση ατόμων με κινητικές διαταραχές στο Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης « ΑΝΑΠΛΑΣΗ». Εργάζεται σε παιδιατρικά θεραπευτικά κέντρα και αναλαμβάνει παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με αναπτυξιακές διαταραχές και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες. Έχει πιστοποίηση στην προσέγγιση «The Greenspan Floortime Approach» και στην εκπαίδευση « When Children Won’t Eat: Picky Eaters vs. Problem Feeders- Assessment and Treatment Using the SOS Approach to Feeding». Έχει εκπαιδευτεί στην χορήγηση του «Ε∆ΑΛΦΑ: Εργαλείο ∆ιεπιστημονικής Ομάδας για την Αξιολόγηση του Επιπέδου Λειτουργικότητας Παιδιού στο Φάσμα του Αυτισμού». Η επιμόρφωσή της περιλαμβάνει την εκπαίδευση στην «Παιγνιοθεραπεία: Θεωρητικές προσεγγίσεις, πρακτικές εφαρμογές και βιωματικές ασκήσεις» από το ΕΚΠΑ. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και συνέδρια για τον αυτισμό, την ΔΕΠΥ (Προβλήματα λόγου και Οργάνωση μελέτης), τις γραφοκινητικές δεξιότητες και την «Διδασκαλία και Γενίκευση νέων δεξιοτήτων στις ΔΑΔ (ABA)». Ακόμη έχει εκπαιδευτεί στην «ανάλυση παιδικού ιχνογραφήματος (ζωγραφιάς)» και στην «ψυχολογία βρέφους και παιδιού στην προσχολική ηλικία». Κατέχει πιστοποίηση στην Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων και αυτό το διάστημα μετεκπαιδεύεται στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία.

Η Βέρα Αληχοντζώτη είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, με μεταπτυχιακές σπουδές στην ψυχολογία παιδιών και εφήβων από το Πανεπιστήμιο του Central Lancashire. Διαθέτει εκτενή εμπειρία στον τομέα της ψυχικής υγείας, έχοντας συνεργαστεί επί σειρά ετών με το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Περιστερίου (ΚΨΥ), εστιάζοντας στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών. Από το 2016, συνεργάζεται με κέντρα ειδικής αγωγής, παρέχοντας ψυχολογική και μαθησιακή υποστήριξη σε παιδιά και εφήβους, καθώς και συμβουλευτική γονέων, έχοντας αναπτύξει εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες στον εν λόγω τομέα. Επιπλέον, έχει ασκήσει τα καθήκοντά της ως ψυχολόγος σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα Νότια Προάστια, ενισχύοντας την εμπειρία της στη διαχείριση ψυχολογικών και μαθησιακών ζητημάτων των μαθητών στην εφηβική ηλικία. Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά προγράμματα στον τομέα της ειδικής αγωγής και ψυχικής υγείας, με έμφαση στην υποστήριξη παιδιών και εφήβων. Οι εκπαιδεύσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), το οποίο προσφέρει υψηλής ποιότητας κατάρτιση στον τομέα αυτό. Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα TEACCH (Treatment and Education of Autistic and Communication related Communication Handicapped Children), που είναι μια διεθνώς αναγνωρισμένη μέθοδος δομημένης εκπαίδευσης για παιδιά στο αυτιστικό φάσμα. Μέσω αυτής της εκπαίδευσης, η Βέρα έχει αποκτήσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες για την υποστήριξη των παιδιών με αυτισμό, εστιάζοντας στην ανάπτυξη των κοινωνικών, επικοινωνιακών και γνωστικών τους δεξιοτήτων.

Η Αλεξία Ροντήρη είναι απόφοιτος με άριστα από το Τμήμα Λογοθεραπείας του University College London (UCL) το 2013, με εκτενή επαγγελματική εμπειρία στον τομέα της αποκατάστασης διαταραχών επικοινωνίας και κατάποσης. Εργάστηκε για δέκα χρόνια στο Εθνικό Σύστημα Υγείας της Αγγλίας (National Health Service, NHS), όπου ανέλαβε τον ρόλο της λογοθεραπεύτριας σε ένα ευρύ φάσμα περιβαλλόντων, όπως νηπιαγωγεία, σχολεία και κέντρα υγείας στο Λονδίνο. Στην πορεία της καριέρας της, απέκτησε πολύτιμη εμπειρία στην αξιολόγηση και θεραπεία παιδιών με ποικίλες αναπτυξιακές και επικοινωνιακές δυσκολίες. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, η Αλεξία έχει εξειδικευτεί στη δυσφαγία (δυσκολίες στην κατάποση) και στη θεραπεία παιδιών κάτω των 5 ετών, εστιάζοντας στην πρώιμη διάγνωση και αποκατάσταση. Η επαγγελματική της πορεία περιλαμβάνει τη θεραπεία παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές, γλωσσικές και επικοινωνιακές διαταραχές, αυτισμό, δυσκολίες κοινωνικής επικοινωνίας, παιδική δυσπραξία, αρθρωτικές και φωνολογικές δυσκολίες, καθώς και με παιδιά που πάσχουν από σύνδρομο Down και άλλες νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Διαθέτει εκτενή εμπειρία στην εφαρμογή θεραπευτικών προγραμμάτων που στοχεύουν στη βελτίωση των γλωσσικών, επικοινωνιακών και κινητικών ικανοτήτων των παιδιών, πάντα με γνώμονα τις ατομικές τους ανάγκες και δυνατότητες. Η θεραπευτική φιλοσοφία της βασίζεται στην πεποίθηση ότι τα παιδιά πρέπει να εστιάζουν στο παιχνίδι ως κύριο μέσο μάθησης και ανάπτυξης. Η Αλεξία πιστεύει ότι η κατάλληλη εκπαίδευση των γονέων και η ενεργός συμμετοχή τους είναι καθοριστική για την επίτευξη λειτουργικών στόχων και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των παιδιών τους. Μέσα από μια ολιστική προσέγγιση, επιδιώκει να παρέχει στα παιδιά τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές και κοινωνικές τους ικανότητες και να βελτιώσουν τη ζωή τους σε καθημερινό επίπεδο.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τηλέφωνο σταθερό: 211- 4103814
Κινητό τηλέφωνο: 6934636129
E-mail: dialogouxara@gmail.com
Διεύθυνση: Δήλου 14, Περιστέρι,
Τ.Κ: 12134